۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۱۹۷۳۳
سرمربی میلان اینگونه به تحقیر تیمش واکنش نشان داد: در زمان‌هایی گل می‌خوردیم که تا آستانه گل زدن پیش می‌رفتیم. گل دوم اینتر بدترین ضربه به ما بود و روی اشتباه بد مدافعان به ثمر رسید.
کد خبر: ۳۴۳۶۲

واکنش پیولی بعد از تحقیر شدن میلان در دربی دلامادونینا

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط به نقل از"DAZN"، در جریان هفته چهارم سری آ ایتالیا دو تیم فوتبال اینتر و میلان به مصاف هم رفتند. این بازی که به دربی دلامادونینا معروف است با پیروزی ۵ بر ۱ اینتر به پایان رسید.

پیولی سرمربی میلان اینگونه به تحقیر تیمش واکنش نشان داد: در زمان‌هایی گل می‌خوردیم که تا آستانه گل زدن پیش می‌رفتیم. گل دوم اینتر بدترین ضربه به ما بود و روی اشتباه بد مدافعان به ثمر رسید.

او ادامه داد: در ضد حملات از هم گسیخته بودیم. بعد از آنکه فاصله را کم کردیم می‌توانستیم گل دوم را هم به ثمر رسانیم. در بعضی از دقایق اینتر باهوش‌تر و بهتر ظاهر شد. امشب برابر اینتر خوب نبودیم و مشکلات زیادی داشیم. هنوز بازی‌های ابتدایی فصل است و طبیعی است که مشکلاتی داشته باشیم، اما می‌توانیم دربازی‌های بعدی بهتر از این ظاهر شویم.

سرمربی میلان در ادامه صحبت‌های خود درباره داوری گفت: من درباره داوری صحبت نمی‌کنم. داور تصمیم خود را گرفت. آن‌ها باهوش‌تر از ما بودند و ما باید بهتر و باهوش ظاهر می‌شدیم.

پیولی در پایان گفت: شکست سنگینی را متحمل شدیم، اما این شکست باعث نخواهد شد تا روحیه بازیکنان تیم قبل از لیگ قهرمانان اروپا به هم ریخته شود. اجازه نمی‌دهیم که این شکست شرایط تیم را بد کند. اینتر تیم بسیار خوبی است و از گزینه‌های اصلی قهرمانی است. ما هم در این بازی فرصت‌های خوبی را خلق کردیم که متاسفانه از آن‌ها استفاده نکردیم. باوجود آنکه شکست سنگینی را متحمل شدیم، اما قطعا این بازی در ادامه به ما کمک خواهد کرد.

اینتر با پیروزی در این بازی ۱۲ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت این درحالی است که میلان با ۹ امتیاز به رده سوم سقوط کرد و یوونتوس هم با ۱۰ امتیاز در رده دوم جای دارد.

 
برچسب ها: سری آ ایتالیا اینتر میلان میلان
ارسال نظر
آخرین اخبار